جریان چیه؟؟؟؟
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 73566
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:5 :: نويسنده : الی

 

 

میدونی جریان چیه؟؟؟

.

.

.

چند روز پیش به بعضی از بچه ها اس دادم میدونی جریان چیه؟؟

خب دوستان چرا آخه فحش میدید!!!

حالا مکالمات من و بچه ها:

شیدا:کدوم جریان؟چیو میگی؟

مریم:نه چی؟

محدثه:چه جریانی؟

مهناز:چیه؟

سحر:جریان چیه؟

یاسمن:چه جریانی؟

میترا:کدوم جریان؟

زهرا:اره تعریفشو بلدم(ای نامرد)

مریم چ:اره همونی که برق از توش رفت و امد میکنه

حالا منم در مقابل نگرانی بچه ها گفتم

مقدار الکتریسیته ای که از یک رسانا در ثانیه عبور میکند

جریان نامیده میشود دفعه بعد جرم و حجمو میپرسم!!!!

در این لحظه بود ک بارانی از فحش نثار بنده شد

آخه چراااااااا

من نفهمیدم واقعا چرا؟؟؟

واما واکنش بچه ها:

شیدا ک کمپلت دیگه ج نداد

محدثه:اه اه اه.... بیمزه....

مریم خ:ای بیشعور سکته کردم آشغال

مهنازم مثل شیدا!

سحر:واقعا؟ترسیدم بابا گفتم چیشده!!

یاسمن:دیوووووووووووونه...

میترا:بنده خدا تا من بخوام تعریف جریانو اس کنم براش زنگ زد البته منم قط کردم تا بیشتر نگران شه

و بعد اس داد خیلی مسخره ای قلبم واستاد..

البته من هنوز زهرا و مریمو نبخشیدم ک نقشه میدونستن نامردا

ولی به مریم گفتم 0/25  گرفتی دقت کن اونم گف بیشور...

 

وااااااای بچه ها دستتون درد نکنه اونروز نخندیده بودم

وقتی بهتون اسو دادم کلی شاد شدم

شادم کردید خدا شادتون کنه...

البته اگه کسی ناراحت شد ببخشیدا...

 

 



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت16:30---7 تير 1392
به منم سر بزنی خوش حال میشم

اسم منم الهه است

خیلی خوشبختم

بیا تو وبم و بهم خبر بده تا لینکت کنم

دوست دارم

بای

یادت نره بیای
پاسخ:حتما الهه جون...


مریم(سکوت بارون)
ساعت22:25---17 ارديبهشت 1392
سلام بیشوووور اپ کن دیگهپاسخ:اولا اینکه پست برو بچ باحلو کامل کردم فقط مونده شما درباره ی من تو نظرات بنویسید ک من ببارم تو وبلاگ دوما:کاروزندگی ک فرصت نمیده دخترخاله. .. سوما:مگه من چقد حافظه دارم مخم کار نمیکنه!!(نخند ببینم) چهارما:همش ک نباید من بنویسم شما تو نظرات خاطرتونو بنویسید من میارم تو وبلاگ پنجما:بیشوووووووورم خودتی''' قانع شدی؟!یا باز بگم!؟؟؟!

شیدا
ساعت0:12---13 ارديبهشت 1392
مامانی علت جواب ندادن این بود که داشتم حفظ میکردمپاسخ:اوووووووو چ باکلاس آفرین قشنگ بخون دفعه بعد تعریف جرم و حجمو میپرسما!!!

maryam kh
ساعت16:18---11 ارديبهشت 1392
haghet bud har chi fohsh khordi.
پاسخ:من واقعا نمیفهمم تعریف جریانو بلد نیستن ب من فحش میدن والا....


زهرا زززززن عباس اقا
ساعت9:24---7 ارديبهشت 1392
سلام ...الهه چراواقعا کاری میکنی ک فحش بخوری.....عزیزم بزرگ میشی یادت میره....پاسخ:سلام زن عاباس آقا خب والا من نمیدونستم دانشجوهای مملکت تعریف جریانو نمیدونن!!

H_M
ساعت18:32---6 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم

واقعا!؟

چه خوب

من که اصن خاله ندارم

فداییتم

بازم بهم بسرپاسخ:آره عزیزم آخی خاله خیلی خوبه منو جای دخترخاله ی خودت بدون!


سحر
ساعت15:10---6 ارديبهشت 1392
افرین خیلی باحالی.منم ازاست استفاده کردم تقریباهمین جواباروگرفتم.البته بابی احترامی بیشتر
پاسخ:چرا سحر؟واقعا چرا؟ما فقط تعریف جریانو پرسیدیم مردم اطلاعات ندارن مارو فحش میدن والا


فروزنده
ساعت13:04---6 ارديبهشت 1392
موفق باشید دوست عزیز.

-----

چه صدائیست که پیچیده در این جنگل مرگ ؟

چه کسی تیشه بر این شاخه ی افتاده زمین می کوبد؟

این تبر مال تو نیست؟

دستها آن تو نیست ؟

تو چه محکم و چه کاری و چه با عشق و علاقه!

به من شاخه ی افتاده ی خشکیده تبر می کوبی!

آی آرام بزن می شکند عمق سکوت

وای آرام بزن تا نکنم آه تو را!

جمع کن هر چه شکستی؛

دل من هیزم خوبی شداست !!!

آتشی بردل من زن که ببینی؛

عشق هم می سوزد ! خوب هم می سوزد


پاسخ:سلام فروزنده جان ممنونم از متنی ک برام گذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: